سایت رسمی علی ولایتی

مداحی نوجوان-یزد

سایت رسمی علی ولایتی

مداحی نوجوان-یزد

  • ۰
  • ۰

لا حبیب الا حسین یا طبیب الا حسین


لا دوا الا حسین لا شفا الا حسین


هوا هوای عاشقی هوای کربلا


دلم دوباره میتپه برای کربلا


چی میشه که بشم شهید راه کربلا


غلام سیا بشم غلام سیاه کربلا


من کجا حبیب جون و مسلم و بریر


من کجا سعید و حر و عابس و زهیر


من کجا شهید کربلا


************


لا رفیق الا حسین لا شفیق الا حسین


لا انیس الا حسین لا مغیث الا حسین


نفس کشدن تو روضه هات مقدسه


قدم زدن تو راه کربلات مقدسه


نه اینکه تنها تربتت برام مقدسه


کتیبه های هیئتت برام مقدسه


من کجا سوید و سعد و سالم و سلیم


من کجا کسیر و بکر و عامر و نعیم


من کجا شهید کربلا


*********


لا معین الا حسین لا یقین الا حسین


لا صراط الا حسین لا حیات الا حسین


تموم شهر و یک سلام تو شفا میده


خدا ما رو به احترام تو شفا میده


اقا نه اینکه تنها نام تو شفا میده


ته استکان پیر غلام تو شفا میده


من کجا همام و سیف و جندب حسین


من کجا غلام ترک و شوذب حسین


من کجا شهید کربلا







کربلایی-علی-ولایتی

  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • کربلایی علی ولایتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی